Minäpä minä, mutta kuka minä olen?

Anyway... Koulussa oli hankalaa. Katselin niitä muita, luokkalaisiani. Lähes itkin, koska minun piti kuulua siihen porukkaan. Hetkittäin olenkin tuntenut kuuluvani siihen porukkaan, mutta tänään en. Tuntuu haikelta jättää heidät. Tosin itsensä takia, koska olen sopeutunut tuonne parahaiten jos vertaan aikaisimpiin kouluihini (yhteensä 4 kappaletta).

Jaksoin kuitenkin koko päivän, vaikka meinasin lintsata. Vittuilin kaverini kanssa muutamalle muulle luokkalaiselleni. Heidän elämänsä on ulkonäkö ja koulu. Voiko olla tylsempiä tyyppejä, kuin ne joiden elämä liikkuu koulun ympärillä? Voiko olla tyhmempiä ihmisiä kuin ne joiden elämä liikkuu ulkonäön ympärillä?

Ulkonäkö on kuori ja ehkä tärkeäkin osa. Toki ulkonäkö on minullekkin tärkeä osa. Minä tunnen olevani nätti, ehkä lihava.. Mutta silti nätti. Kasvot ovat nätiti ja hiuksetkin ihan kivat (tosin ne täytyisi värjätä). Yleensä en käytä meikkiä, paitsi silloin kun haluan olla kunnon narttu tai vaihtoehtoisesti ylinätti :)  Eli tänään meikkaan. Tänään paljastan itsestäni taas nartun, vaihdoin jo vaatteet.. Mustaa ja pinkkiä. Kasvoilla perusvoidetta. Olen menossa panokaverilleni. Hih, hän saa minut iloiseksi.

Pidin koulun jälkeen yksityisbileet, join limsaa lasten laseista. Tanssin ja lauloin. Minä nauroin.

Tulevaisuus huolestuttaa edelleen. Vanhemmat painostaa kesätöihin, mutta en edes tiedä missä asun kesällä... Olenko edes elossa?

Minulla on kuuma... Kohta meikkaan. Panetus. Onkohan minulla riippuvuus seksistä? Ajatukseni pyörivät siinä, mutta en usko kuitenkaan... Ei seksi hallitse elämääni, ainakaan kovin pahasti :D

Kuuntelen bilehile musaa, naurattaa. Luen pamien haittavaikutuksista, jos ottaisin muutaman vaan sen takia että saisin nauraa vielä enemmän, sekoilla. Tosin seksikaverini ei tykkäisi, hän ei tykkää että käytän kemiallisia valmisteita... Luonnosta tulevat päihteet taas ovat eri asia, joita häneltä silloin tällöin saan...

Mut joo tänään mä olen narttu. Makaan lattialla.... MMh.. Osaan kuvitella taas liikaa. Ja tänään mulla on päänsisäiset bileet ja minulla on hauskaa.. Käteni on muuten eilisestä mustelmilla, eikä kukaan kysynyt mitään vaikka käteni oli näkyvillä. Jalassakin on taas lisää viiltoja (niitä en näyttele) Katsotaan mitä seksikaverini näistä taas sanoo. Sanooko mitään?

Pyörin googlemapsissa, katselen maisemia joissa olin lapsena... Tavallaan kaipaan, toisaalta en. Ihan sama.. Mut nyt vittu panettaa :D

Jo ekan bissen jälkeen selvää et koko yö jatketaan
on koittanu taas aika hämärän rajamaille matkata
ku lärvit huvittaa, kanit taas skittaa
harmittaa se aamul vaan ku on pakko päästä kittaa
ku pikkasen tinttaa, enkä mä dokaa ku likka
sairaalan henkilökunta saa mut aamuyöst taas tikkaa
ku heitin turvat portaille mut hei sitä sattuu
sille et oon ylipäätään elos voitte hyvinki nostaa hattuu
Kato meininki aina levoton kun mä päihteisiin tartun
joka kerta sama homma, ehkä mä joskus vielä vartun
ja seuraava viikko elelläänki taas puilla
paljailla ku taas on tullu hengailtuu siel hämärän rajamailla
Aikalailla vailla käsityst ajast taikka paikast
muistan naisäänen, kysy eilen tykkääks saada raipast
Sillei, no vissii taas lähti mopo käsistä
mietin mitä tuli tehtyy ku venaan seuraavaa rosista