Aamulla kun heräsin tuntui ihan kesältä... Kun olisikin kesä. Olisi lämmin ei koulua.
Nousin ja lähdin kouluun ja kävelin sinne, vaikka omistankin linkki kortin. Aamulenkit meinaan kuluttaa kaloreita eniten, koska ei oo vielä mitä ruokaa vatsassa ja sit rasva palaa =) 
Tänään oli muute koulussa joku taloustietovisa ja se meni ihan älyttömän hyvin, osasin vastata melkein kaikkiin kysymyksiin ja yhden kysyin kummiltani tekstarilla, kun ope ei huomannut =) 
Fysiikan tunnilla tehtiin kokeita ja ensimmäinen kerta elämässäni kun pidin käytännön kokeista.
 Kerrankin ne sai tehdä yksin ja olivat selk
eitä ja helppoja. Mitattiin siis kuinka paljon voltteja on paristoissa.
Äikän tunneillla kirjoitettiin essee ja senkin osasin tehdä hyvin. Mirjamkin (mun kaveri) oli pitkästä aikaa koulussa, ei ole ollut viiteen vikkoon. Ja enkun tunnit no ne nyt oli aika hirveitä niinkuin aina, pelotti ja sit yks jätkä viel jtn valitti että en ikinä puhu siellä tunneilla mitään :/  mitäköhän se sillekkin kuuluu. No ehkä se halusin kuulla mun kauniin ääneni :D Sain enkun saniksesta 5,5... Ja oikeasti mulle hyvä numero englannista. En osaa koko helvetin kieltä yhtään!
Kotona sit sorruin syömään leipiä ja herkkuja :(  Se siitäki kurkku ja vesi päivästä, mutta kyllä mä vielä onnistun laihtumaan.
Näin rakasta illalla meillä oli tosi hauskaa :D oltiin ulkona, juteltiin, suudeltiin, naurettiin. Sit joku huus meidän perään lesbot ja sit mä huusin niiden perään heterot :D .:D Hii..
Nyt olen kyllä ihan jäässä ulkona olemisesta, mutta lähden juomaan teetä ja sitten menen lämpimään peiton alle nukkumaan :) 
sydan.gif