Pureskelen kieltäni.

Koira karkasi perjantaina, kun olin kävelemässä metsässä. Sain koiran kiinni, mutta sen käytös oli koko lenkin ajan hyvin omituista. Olen varma, että joku seurasi minua. Minulta petti todellisuuden taju perjantaina, kuvittelin että kädestäni tulee käärmeitä. Oikeasti uskoin siihen. Kaikki oli sumuista ja minua huimasi.  Olin varma, että sisälläni oli joku (henkisesti siis).

Join perjantaina viiniä ja nukahdin musiikkiin, sänkyni heilui. Minua huimasi. Unet olivat ahdistavia.

Lauantaina näin kahta erittäin rakasta ystävääni. En edes muista kunnolla mitä teimme. Kai meillä hauskaa oli?? :D Myös tänään sunnuntaina näin heitä. He ovat niin kovin suuri osa elämääni, mutta mutta... Äh ihmissuhteet.

Suussa maistuu veri, pitäisi lopettaa tän kielen pureminen.

Huomenna kouluun. Ahdistus. Haluan tappaa ne kaikki siellä. Haluan tappaa itseni. Vinkuvinku.

Ai niin, mulle tuli pitkästä aikaa menkat :(  Mut onneks loppuvat kaiken järjen mukaan huomenna. Tiistaina pääsis sit taas panemaan.

Mine en taida olla kykeneväinen elämään. Pää alkaa sekoomaan ja tuottamaan harhoja taas vaihteeks. Olisha se tosi "hienoo" jos vaipuis psykoosiin... Tosi vitun hienoa.. Mulla on kaikki psykoosiin liittyvät oireet jo. Haha.

Ai vittu toi kieli on rieikaleina.

Ei mulla sen kummempaa kerrottavaa tai olis, mutta en jaksa miettiä niitä asioita nyt. Kuhan kirjoittelen huvin vuoksi.Ei tässä sen kummempia. KOhta on kevät ja sitten kesä.. Keäksi on vaikka mitä suunitelmia, missäköhän mä olen tähän aikaan esim heinakuun kolmas päivä? TUskin istun koneella.

Olis kiva osata piirtää, voisin piirtää mun silmissä näkyviä kuvioita. Olis jännää maata nyt rautatiellä, odottaa junaa. Ei sitä kipua varmaan edes älyä. Mut parempi itsari on tehdä kotona omassa rauhassa.

On muuten hassua, että oon tässä näin. Oikeasti mun pitäisi olla kuollut. Monikaan ei ole saanut lääkemyrkytystä, sähköiskua pistorasiasta, maannut autotiellä (ja kierinyt viime hetkellä sivuun), viiltänyt rannetta valtimon pintaan asti... Tässä mä vaan oon ja istun. No joo, ehkä oon kissa.. Ehkä mullakin on yhdeksän henkeä eli nyt niistä olis mennyt kuusi elämää. ( kuusi sen takia ku kerran meinasin jäädä vahongossa auton alle ja kerran hukkua, näin jo valkosen valon yms,)  eli neljä kertaa pitäis viel käydä jotain niin kuolisin siihen neljänteen.

Paska.

Tai sit oon vaan kuolematon.

Njäh, meen hakemaan teetä ja tekee itselleni lääkecoktailin niin saan nukuttua. Byebye