Huomenta.

Nukahdin illalla nopeasti ja nukuin koko yön. Unet noh olivat vähintäänkin mielenkiintoisia. En voi selittää niitä tähän, niihin liittyy niin paljon henkilöitä.

Ulkona paistaa aurinko, mutta siellä on vittu pakkasta 12,5 astetta. Eilen oli plussaa kolmisen astetta. VOi jumalauta, kuka saatana näitä lämmönvaihteluita kestää? Otetaan huomioon, että mun kehonkin lämpötila vaihtelee päivittäin 35,5-37,2 välillä. Aina jäässä tai hiessä.

Muiden vanhemmat suojelee ja huolehtii. Mun isä ei vittu soita moneen viikkoon. Ja "äiti" taas vittu hösää TURHISTA asioista. mm. pankki asioista. Sitä ei paskaakaan kiinnosta mun jaksaminen!! Niin kuin ei ketään muuta.

"Tee, sä hyödyt siitä jotain. Mene ja tee. Mene ja tee. Älä jää aloilles." Vittu hyödyn joo ja poltan itseni loppuun. Ahdistaa. Haluan itkeä. Itkeä ja kuolla.

No huomaattepahan siinä vitun vaiheessa, kun löydätte mun ruumiin joka lähti oman käden kautta. Kusipäät.

OISKO KANNATTANUT AUTTAA JA ANTAA MUN NUKKUA?